Completeaza acest formular si te contactam noi!

E-mail:
Telefon:
Detalii suplimentare (optional):
Produse:
Ex: Pixuri, usb-uri, tricouri, etc.
Cantitate:
Cantitate minima: 10 bucati.
Culori dorite:
Ex: Negru, rosu cu albastru, etc.
Personalizare:(nr. culori si pozitii)
Ex: 2 culori pe fata si 3 culori pe verso
Termen de livrare:
Ex: Maxim 2 saptamani
Locatie livrare:
Ex: In Constanta
Alte detalii:
Ex: Am nevoie de produse cu tematica medicala

Articole blog

Materiale promotionale personalizate prin SUBLIMARE

Sublimarea reprezinta un fenomen care in fizica este caracterizat de proprietatea unei substante de a trece din stare solida in stare gazoasa fara a mai trece si prin starea lichida. La realizarea acestui fenomen contribuie si caldura.

In lumea materialelor promotionale, sublimarea nu este altceva decat o alta metoda de personalizare a anumitor tipuri de produse. Despre alte metode de personalizare gasiti informatii aici si aici.

Cum se realizeaza personalizarea produselor promotionale prin SUBLIMARE

Pe scurt, sublimarea realizeaza trecerea de pe o coala de hartie pe produsul care se doreste a fi personalizat.

Produsele care se pot personaliza prin sublimare trebuie sa fie realizate din materiale sintetice ori sa aiba in componenta lor ceva sintetic. De asemenea, produsele trebuie sa fie albe (sau derivate, cum este cremul).

Cum functioneaza

  • Se alege imaginea, textul, logo-ul care urmeaza a fi imprimat, si se printeaza pe o coala de hartie speciala, utilizandu-se cerneala speciala pentru sublimare.
  • Imaginea printata este pozitionata pe produs, exact acolo unde se doreste personalizarea
  • In continuare, caldura va actiona transferand imaginea de pe coala de hartie pe produs

Avantajele SUBLIMARII

  • Rezistenta extrem de mare la spalare si alti factori de uzura, datorita faptului ca particulele de cerneala sunt „prinse” in interiorul materialului produsului personalizat
  • Acuratete extrem de mare a imaginii imprimate
  • Usurinta realizarii acestui proces
  • O gama larga de materiale ce pot fi personalizate astfel: metal, sticla, plastic, lemn textile, ceramica etc.

Dezavantajele SUBLIMARII

  • Materialele utilizate trebuie sa fie sintetice sau sa aiba in componenta lor o cantitate considerbila de material sintetic
  • Personalizarea se poate face doar pe obicte albe sau foarte deschise la culoare
  • Tricourile personalizate prin sublimare trebuie sa contina cel putin 80% poliester

In video-ul urmator gasesti tot procesul de SUBLIMARE pas cu pas:

 

 

 

 

Materiale promotionale personalizate prin TAMPOGRAFIE

Personalizarea materialelor promotionale prin tampografie poate fi cea mai la indemana metoda de imprimare atunci cand vorbim de produse atipice atat ca forma cat si ca materialul din care sunt confectionate.

Tampografia este cea mai versatila metoda de personalizare a unei game foarte largi de produse. Fie ca vorbim de ceramica, metal, lemn, sticla, piele sau plastic, ori de forme curbate, neregulate, tampografia reprezinta metoda cea mai potrivita de personalizare a produselor promotionale.

Ce este TAMPOGRAFIA?

Este un procedeu de personalizare care permite inscriptionarea unei game foarte largi de materiale si produse prin intermediul unui tampon de silicon. O imagine 2D este transferata pe un obiect 3D.

Aceasta imagine este transferata de pe un cliseu de catre un tampon din silicon pe un substrat (obiectul care se doreste a fi imprimat). Este o metoda la care specialistii in domeniul promotionalelor apeleaza atunci cand nicio alta metoda nu poate indeplini anumite cerinte. De exemplu, cu ajutorul acestei metode pot fi personalizate aparate electronice si electrocasnice, vesela, accesorii pentru bucatarie, jucarii etc.

Procedura de imprimare tampografica

Componentele cele mai importante pentru acest procedeu sunt cliseul, vopseaua si tamponul, de a caror calitate depinde rezultatul final.

Intai de toate se stabileste ce se doreste a fi imprimat: logo-ul firmei, o imagine, un text, orice. Odata ales, modelul trebuie prelucrat pe un calculator iar apoi imprimat cu laser sau jet de cerneala. In continuare, modelul este transferat pe un cliseu care urmeaza a fi expus razelor ultraviolete, ca mai apoi sa fie developat.

Cliseul se fixeaza in masina de imprimat si este inundat cu vopsea, surplusul fiind indepartat de o lamela. Vopseaua ramasa in scobiturile cliseului este luat de tamponul tampografic si transferat pe produsul pe care se doreste personalizarea.

Si gata! Daca pregatirea elementelor este poate mai migaloasa, personalizarea in sine este extrem de simpla, economica, potrivita pentru o gama larga de produse.

Vedeti exact acest proces pas cu pas in video-ul de mai jos:

 

Pe noi ne gasiti pe Facebook unde vedeti zilnic poze cu ce am mai facut si ce produse am mai personalizat.

 

 

 

 

Produse promotionale personalizate pentru Craciun

Aerul este rece si parca nu mai poti iesi din casa fara un fular sau un fes. Iti ingheata nasul si mainile, peste tot miroase a portocala si scortisoara si simti tot mai des nevoia unei bauturi calde.

E clar! A venit iarna, am intrat in sezonul sarbatorilor si al cadourilor!

Nu voi vorbi despre spiritul sarbatorilor petrecute in familie si nici nu iti voi da idei de cadouri pentru cei dragi.

Dar, daca detii o firma, cu siguranta te intrebi cum sa iti feliciti angajatii si clientii pentru reusitele din anul care aproape a trecut. Iti dau un pont: produsele promotionale personalizate s-ar putea sa fie exact ce ai nevoie.

Desigur, poti trimite felicitari si e-mail-uri „festive”, dar n-ai vrea sa iesi din multime?

 

Produse promotionale personalizate drept cadouri de Craciun

De ce crezi ca produsele promotionale personalizate oferite drept cadouri ar putea avea un impact asa mare? Si ce ai tu de castigat in acest proces? Ce se intampla cand numele firmei tale apare pe cadourile pentru angajati si/sau clineti?

Ei bine, produsele sunt concepute pentru a fi oferite drept cadouri. Cel care il primeste se va bucura de un cadou util si dragut care il va face fericit, iar firma ta va avea parte de o promovare continua. Atat timp cat produsul  va fi folosit de persoana care l-a primit initial, sau de altcineva (daca a fost dat mai departe), produsul va promova firma continuu.

Aceasta metoda de promovare este destul de puternica pentru ca nu doar detinatorul cadoului isi va aduce aminte de firma ta de fiecare data cand il foloseste, dar si persoanele din jur vor vedea produsul. Studiile au aratat ca doua treimi din participanti, au reusit sa isi aduca aminte numele firmelor de la care au primit produse promotionale in ultimul an.

Perceptia despre brand-ul tau va fi una pozitiva de ambele parti. Posesorul cadoului se va gandi cu drag la firma ta, tocmai pentru ca i-ai oferit un cadou la un momentdat, iar celelalte persoane te vor considera profi si generos. Win win!

Continuam cu informatii utile despre produsele personalizate pentru Craciun in articolele urmatoare. Pana atunci il poti citi pe acesta si ne poti urmari pe Facebook unde organizam chiar acum un CONCURS de Craciun!

Materiale promotionale imprimate serigrafic

Cu totii avem un tricou preferat, pe care il purtam de ani de zile si parca arata la fel. Are numele trupei preferate si probabil l-am cumparat de la un concert de prin clasa a X-a.

Dar te-ai intrebat vreodata cum de inca rezista si mai ales, cum de nu s-a sters imprimeul de pe el?

Bineinteles, exista mai multe tipuri de imprimare a materialelor textile si nu numai, dar pentru o rezistenta ireprosabila in timp, imprimarea serigrafica este cea mai potrivita.

Ce este imprimarea serigrafica? In spun in randurile urmatoare:

Ce este serigrafia

Imprimarea serigrafica este un procedeu foarte vechi. S-au descoperit materiale textile imprimate de peste 4000 de ani. Cu toate acestea, este inca un procedeu foarte popular. Si vei vedea imediat de ce.

Serigrafia este un procedeu de imprimare pe suprafete netede a diverselor materiale. Imprimarea se face cu ajutorul unei site realizata dupa un sablon prestabilit si a unei vopsele speciale pentru tipul de material utilizat.

Sita necesara imprimarii este formata dintr-un anumit numar de „ochiuri. Numarul de ochiuri difera in functie de marimea modelului care se va imprima. Prin aceste ochiuri va trece vopseaua. De aceea, punctele care formeaza modelul dorit vor fi descoperite, iar cele care inconjoara modelul, vor fi „infundate”. Ca la final, dupa ce vopseaua va trece prin punctele descoperite, modelul realizat cu ajutorul sablonului sa fie imprimat pe materialul dorit.

Procesul de imprimare serigrafica

Serigrafia poate fi realizata si manual, dar usor usor acest proces s-a automatizat cu ajutorul caruselelor serigrafice.

Un carusel serigrafic poate fi format din mai multe posturi si site de imprimare, pentru ca mai multe obiecte sa fie imprimate simultan. De asemenea, caruselul poate fi manual sau automat.

Grafica va fi separata in functie de numarul de culori. Fiecare culoare reprezinta un film serigrafic, asadar si o sita separata. Pentru 5 culori, vor exista 5 filme serigrafice si 5 site.

Odata sitele realizate, acestea vor fi montate. Pe fiecare sita va fi pusa culoarea potrivita, iar cu o racleta, vopseaua va fi trasa peste materialul ce trebuie imprimat.

Uscarea este extrem de importanta, fiecare tip de material necesitand un anumit tip de uscare in conditii optime, pentru ca imprimarea sa isi pastreze calitatile.

Un tricou costa la fel cat 100 de tricouri

Evident, nu in adevaratul sens al cuvantului. Dar pentru a imprima serigrafic un tricou, sa spunem, este nevoie de un sablon cu modelul dorit. Daca modelul este unul complex, compus din 6 culori, pentru fiecare culoare este nevoie de o sita, iar fiecare sita costa. Iar daca sitele exista, poti imprima la fel de bine 10 sau 100 de tricouri. Cu cat numarul de tricouri este mai mare, cu atat scade pretul unui tricou.

Care sunt avantajele serigrafiei?

  • Cum spuneam, are un pret foarte redus atunci cand exista o comanda mai mare. Costurile semnificative fiind cele ale sitelor.
  • Rezistenta in timp este una foarte mare, mai ales daca este utilizata o vopsea cu textura cauciucata
  • Produsele nu au nevoie de o ingrijire speciala pentru a evita stergerea imprimarii
  • Culorile pot fi foarte bine calibrate, rezultand o nuanta extrem de exacta

Video-ul urmator arata pas cu pas cum este realizata imprimarea serigrafica dar si pasii premergatori imprimarii propriu-zise.

 

 

 

Produse promotionale pentru Craciun

Iarna se apropie cu pasi repezi. Temperaturile au scazut, se insereaza mai devreme, ai deseori o umbrela cu tine iar bauturile calde sunt preferatele tale in aceasta perioada.

Te-ai obisnuit ca timpul sa se scurga repede, asa ca trebuie sa fii pregatit din timp pentru luna decembrie.

Tocmai de aceea iti vom prezenta cateva dintre produsele promotionale pentru Craciun, vedete ale acestui sezon.

Termos OM de ZAPADA

Ce poate fi mai reconfortant intr-o dimineata rece de iarna, decat o cafea fierbinte pe care o poti lua cu tine pe drum?

Unicitatea termosului vine odata cu design-ul absolut ingenios. Un om de zapada care-ti pastreaza iarna bautura calda? De ce nu!

Ia-l pentru tine si cei dragi, fa-l cadou colegilor de birou, fii un sef cu simtul umorului si ofera-l angajatilor pentru un plus de simpatie din partea lor. Oricum, termosul OM de ZAPADA va fi atractia principala in orice imprejurare.

Decoratiuni pentru masa festiva

Care sunt vedetele unei mese festive de sarbatori? Preparatele traditionale! Dar cum nu vindem mancare, iti aratam cum poti oferi un plus de farmec mesei, cu ajutorul decoratiunilor cu specific craciunesc :).

 

 

Cana cu pullover

O ciocolata fiebinte intr-o seara rece de iarna si un film bun, sunt reteta perfecta pentru relaxare. O cana intr-o „tinuta” corespunzatoare, dintr-un material moale la atingere, este ideala.

Daruieste un cadou clasic, dar deosebit printr-un detaliu care face diferenta intre inedit si standard.

5 trucuri ca sa ai mai mult timp liber. Sigur l-ai subestimat pe al doilea.

 

Esti in continua miscare. Alergi de la o intalnire la alta, ai foarte multe lucruri de rezolvat in fiecare zi, iar uneori simti ca ziua este prea scurta. Timpul nu este cel mai bun prieten al tau iar la capitolul organizare nu stai prea bine pentru ca mereu apar lucruri neprevazute de rezolvat. Uneori te coplesesc si mai ca ai renunta la tot doar ca sa te eliberezi putin de presiunea pusa pe tine.

Relaxeaza-te! Urmatoarele trucuri de organizare eficienta a timpului sunt pe cat de simple, pe atat de eficiente. Ti le spunem si tie, pentru ca si noi ne-am confruntat cu aceste probleme.  Le poti pune chiar acum in practica iar rezultatele pozitive vor aparea imediat.

 

1.Planifica fiecare zi in avans.

Stii de luni ca joi vei avea sedinta aceea importanta, apoi doua intalniri, cina cu un client important din America iar vineri trebuie urgent sa ajungi la banca, la trezorerie si mai ai cateva intalniri planificate dupa amiaza. Privite impreuna, ingramadite  si nedelimitate pe zile, par multe si inspaimantatoare.

Duminica dupa amiaza, ia-ti agenda si planifica-ti saptamana urmatoare pe zile, cu lucrurile pe care stii ca le ai de facut. O sa vezi cat de usurat te vei simti. De aici ajungem la punctul 2 ->

 

2. Noteaza TOTUL intr-o AGENDA!

AGENDA ar trebui sa fie indispensabila oricui. In functie de activitatea ta, ea poate veni intr-o multitudine de forme pentru a te ajuta sa te organizezi mai bine.

O vrei datata? Se rezolva! Nedatata? Sigur! Fara linii, patratele, cu foaia alba. OK! Sau poate deja organizata pe zile? Categoric, da! Orice varianta iti trece prin cap, exista sau se poate face.

Daca nu ai o agenda, fa rost de una si apuca-te de organizat. Daca vrei ca angajatii tai sa fie mai eficienti, fa-le cadou cate o agenda personalizata. La capitolul acesta suntem experti.

Cand te-ai apucat de organizat task-urile pe zile, ai grija sa le si prioritizezi ->

 

3.Invata sa prioritizezi.

Te confrunti zilnic cu o avalansa de sarcini, toate necesitand atentia ta. Cum stii cu care sa incepi?. Pe noi ne ajuta matricea Eisenhower, pe care o poti personaliza in functie de activitatile tale zilnice.

 

4. CALENDARUL – prietenul tau

Ai nevoie de un calendar in birou, agatat de perete sau asezat intr-un punct in care sa iti fie vizibil. Acum incercuieste zilele in care ai anumite lucruri de facut: calatorii, intalniri, deadline-uri pentru proiecte. Noteaza un cuvant cheie langa data incercuita. In acest fel, fiind prezente mereu in mintea ta, sarcinile vor fi asezate in ordine cronologica si nu vei mai uita de ele. Mai mult, te vei putea organiza in avans pentru a fi gata in timp util.

Daca nu petreci prea mult timp la birou si esti mereu in miscare, poti opta pentru un calendar atasat agendei de la punctul 2.

Pe langa varietatea uriasa de modele disponibile, calendarele pot fi personalizate cu sigla si numele companiei tale. Ai astfel un cadou extrem de practic pentru angajati si colaboratori.

 

5.Investeste timp ca sa castigi timp liber

Iti atingi maximul de energie dimineata. Ti-ai baut cafeaua, ai luat micul dejun si te apuci te treaba. Incearca sa ramai concentrat 4-5 ore in care sa rezolvi task-urile urgente si importante din acea zi. Cateva ore fara distrageri sau intreruperi iti vor salva ziua. O sa vezi cat de productiv esti in prima parte a zilei si cate lucruri poti rezolva intr-un timp relativ scurt.

Cand simti ca ai rezolvat o parte din problemele presante, ia o pauza, fa-ti un ceai si deconecteaza-te putin ca sa te reincarci cu energie. In felul acesta, pana la finalul zilei vei avea totul rezolvat si timp pentru tine.

Noi speram ca iti va fi de folos aceste trucuri. Vezi ce am mai facut in ultima perioada urmarindu-ne pe Facebook.

 

 

 

 

MATERIALE PROMOTIONALE PENTRU SEZONUL RECE

Nu mai este un secret faptul ca materialele promotionale sunt la mare cautare cand vine vorba de promovarea unei afaceri, unei firme, unei companii, unui produs etc.

Utilizarea de materiale promotionale a devenit din ce in ce mai populara. Probabil fara sa stii, detii un produs promotional chiar acum. Un pix, o agenda, un calendar sau un breloc cu logo-ul sau numele unei companii. Doar uita-te in jurul tau.

De ce se folosim materiale promotionale? Ei bine, daca nu era deja evident, pentru PROMOVARE.

Te luam pe tine ca exemplu, viitorul nostru client. Personalizam pentru tine pixuri si agende in tendinte sezonul acesta, inscriptionam numele firmei si logo-ul, iar tu le oferi drept cadou in cadrul unei conferinte. Participantii le pastreaza si le iau cu ei fie la birou, unde le vor folosi pentru organizarea si notarea lucrurilor importante, le vor lua cu ei la sedinte, in pauza de masa etc, sau acasa, unde sotia si le va insusi si le va lua ea la job, sau le iei cu tine imediat dupa, la intalnirea cu cativa prieteni care vor fi curiosi cand vad produsele, iar tu le vei povesti despre conferinta. Cu siguranta acum stiu de compania ta mult mai multi oameni decat inaintea conferintei.

Asadar, produsele promotioale te ajuta sa te popularizezi, si sa creezi o imagine memorabilia a companiei tale celor carora le oferi aceste “mici cadouri”, prin faptul ca oferind ceva cuiva, creezi o legatura, un impact, o amintire.

Produsele promotionale pot fi oferite intr-o multitudine de cadre, atat clientilor, cat si angajatilor, potentialilor clienti, oamenilor care nu au auzit niciodata de tine, colaboratorilor, iar gama de produse care pot fi personalizate pentru a te promova, este nelimitata.

Si pentru ca aici voiam sa ajung, probabil si tu la fel, adica la materialele promotionale, vei vedea in continuare cateva dintre produsele cele mai populare din perioada aceasta. Nu le voi enumera pe toate, pentru asta avem un catalog  pe site, dar vom vorbi putin despre tendintele din acest sezon. Cum tendintele in fashion se schimba de la sezon la sezon, asa se intampla si in lumea promotionalelor.

Powerbank-ul care are functionalitatea de a se incalzi, pentru ca mainile reci sa nu mai reprezinte un disconfort in perioada aceasta. Ideal de oferit angajatilor la petrecerea de Craciun, sau colaboratorilor pentru a le arata aprecierea. Extrem de practic, pentru ca traim in era tehnologiei si trebuie sa fim mereu in contact cu ceilalti, acesta iti prelungeste “viata” telefonului tau pe tot parcursul zilei, fara a mai depinde de o priza. Design-ul specific sarbatorilor de iarna, il claseaza in topul tendintelor.

Ramanem la powerbank-uri, dar aici ne adresam doamnelor. Powerbank-ul Powder este un accesoriu care nu ar trebui sa lipseasca din geanta unei femei. Avand forma unei pudriere extrem de elegante, cu o oglinda in interior, poate fi cel mai bun prieten cand te grabesti la o intalnire, trebuie sa iti retusezi machiajul, telefonul suna iar bacteria este 5%. Personalizat, iti poate reprezenta cu succes compania de cosmetice.

 

Termosul cu imprimeu de om de zapada prinde din urma powerbank-ul, fiind un produs foarte solicitat. Ce poate fi mai reconfortant ca o bautura calda, pe care o poti lua cu tine oriunde, stiind ca se va pastra asa ore in sir? Personalizat, poate fi atractia principala oriunde s-ar afla, iar tu asta iti doresti, nu?

Canile sunt printre produsele personalizate care sunt solicitate in orice moment al anului. Dar aceste cani au ceva in plus, specific bineinteles sezonului rece – pullover-ul. Imbratisata de un pullover cu model specific de iarna, pe rosu sau argintiu, aceste cani pot fi o incantare pentru clinetii tai sau pentru angajati. Acelasi confort pe care il ofera un pullover corpului tau in zilele racoroase, il poti simti in fiecare dimineata savurandu-ti cafeaua preferata dintr-o cana placuta la atingere.

 Agendele pe care poti colora. A devenit metoda preferata a adultilor sa se destreseze in acest fel – colorand intr-un model prestabilit. Iti aduci aminte in copilarie cand unica ta problema in viata era sa termini de colorat un desen mai complex fara sa depasesti conturul? Ia-ti un moment de relaxare si adu-ti aminte de copilarie in timp ce lasi deoparte pentru moment problemele cotidiene. Ce cadou inedit!

Acestea sunt doar o mica parte din noutatile acestui sezon. Pe noi ne gasesti pe Facebook cu o gramada de poze cu produsele gata personalizate sau in asteptarea clientului, dar si pe site.

Personalizare gratuită pentru zeci de produse

Personalizare gratuita pentru zeci de produse

Detaliile promoției

În această iarnă vă oferim personalizarea gratuită la o poziție pentru zeci de produse! Produsele se vor imprima cu ajutorul tehnologiei UV (print digital).


Detaliile promoției sunt:

  • Comandă minimă: 300 bucăți;
  • Dimensiune maximă logo: 5 x 5 cm;
  • Număr culori: nelimitat.

Lista produselor care participă la promoție poate fi descărcată de aici (format PDF).

Termosul – excelent pentru călătorii, ușor de întrebuințat

Cu sezonul de toamnă care bate la ușă, preocuparea clienților și profesioniștilor din domeniu pentru materialele promoționale în trend crește din ce în ce mai mult. Este o perioadă propice pentru definitivarea strategiei de toamnă și pentru planificarea activităților de referință pentru sezonul în pragul căruia ne aflăm.

Unul dintre produsele promoționale în vogă și în această toamnă îl reprezintă termosul, excelent și foarte util nu doar sportivilor sau atleților, ci tuturor celor care își doresc, de exemplu, să își păstreze cafeaua sau ceaiul la temperatura dorită. Acest accesoriu poate fi un cadou ideal pentru pasionații de călătorii, de sporturi diverse și nu numai.

Iată termosul Giovanni (cod: LEX7225), un recipient fabricat din inox, având o capacitate de 1 litru. Datorită tehnologiei sale de funcționare, lichidul conținut este păstrat cald sau rece, oricare ar fi temperatura exterioară. Un produs de o calitate superioară, care poate fi întrebuințat cu lejeritate în numeroase situații, fie că vă aflați pe stradă, în parc, la cumpărături sau la serviciu. Așadar, o alegere excelentă! Citește în continuare »

Notepad promoțional, cu file colorate

Un produs pentru campanii colorate și evenimente notabile! Pentru cei care nu scriu neapărat romane, dar au întotdeauna idei care nu trebuie să fie uitate, notepad-ul promoțional cu file colorate (LEX103398) este o alegere excelentă.

Faptul că interiorul produsului este colorat îl face atractiv pentru o gamă largă de consumatori și, de asemenea, foarte dorit ca produs de promovare a unui business. De la copiii care vor fi încântați să-și deseneze visele, adolescenți care-și vor nota creațiile sau adulți care în vâltoarea evenimentelor cotidiene au mereu nevoie să țină minte diverse lucruri, notepad-ul este o idee inteligentă și foarte convenabilă de marketing.

Citește în continuare »